Pantat wanita terkuat di dunia

Tatiata Kozhevnikova dalam gambar di atas adalah wanita berusia 42 tahun warga negara Rusia yang memiliki pantat terkuat di dunia. Pantatnya memecah rekod untuk mencapai gelaran terkuat didunia apabila pantat beliau berjaya mengangkat bebanan seberat 14 kilogram atau hampir mencecah 31 pound.

Beliau telah menjalankan latihan tubi penguatan otot di bahagian pantatnya selama lima belas tahun sebelum berjaya untuk dicatat ke dalam Guinness Book of Records sebagai wanita yang punya pantat yang terkuat di dunia. “Selepas saya mempunyai anak, otot pantat saya kembali lemah.

Saya telah membaca buku Dao dan mengetahui rahsia bagaimana wanita purba yang gunakan bola kayu untuk menguatkan pantat sebagai panduan, “katanya.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Pantat wanita terkuat di dunia

  1. holiday says:

    Hi there friends, fastidious post and fastidious urging commented at this
    place, I am actually enjoying by these.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s