Urut berahi untuk menangani payudara wanita yang besar

Dalam satu kajian di Universitas Vienna, Austria, pengkaj menemukan bahawa payudara bersaiz besar ternyata memiliki kepekaan lebih rendah 24% dari payudara bersaiz kecil. “ Mungkin hal ini disebabkan transmisi rangsangan dari puting menjadi lebih panjang prosesnya, ” kata dokter Alan Matarasso, ahli bedah dari New York.

Rangsangan urut berahi untuk menangani payudara wanita yang besar perlu dilakukan bermula dari sisi luar payudara tepat dibawah ketiak. Payudara wanita yang besar ini lebih mudah teransang dengan urutan jilatan lidah dan rabaa hujung jari jemari tangan. Buat urutan memutar dengan lidah yang seali sekala disusuri dengan gigitan lembut.

Biasanya jika dapat payudara yang besar ini makan tak habis lantaran itu jangan terlalu geram nanti mudah karam.

Perihal Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s