Nikmat dayung urutan zakar klasik

Terdapat banyak faktor yang mampu memberikan kepuasan dan kenikmatan dalam urutan jimak persetubuhan. Selain dari teknik-teknik yang baik, faktor yang tidak kurang pentingnya juga adalah urutan jimak yang dilakukan diantara pasangan ketika bersetubuh.

Urutan jimak yang berseni dan sempurna mampu membangkitkan keberahian yang tidak terperi sekaligus memberikan kepuasan kepada pasangan.Selain dari dayungan urutan zakar yang biasa ada beberapa lagi dayung urutan yang lebih menikmatkan boleh dilakukan ketika bersetubuh.Berikut adalah dayung urutan zakar yang boleh dilakukan ketika bersetubuh.

Hentaman Cinta
Setelah zakar dimasukkan ke liang faraj wanita,pasangan merenggangkan sedikit badan dengan zakar masih didalam faraj.Kemudian dengan serentak kedua pasangan menghempapkan alat kelamin mereka betalu talu.

Menjahit Kain
Kepala zakar berada dicelah bibir faraj dan digesel-geselkan pada permukaannya.Kemudian dengan pantas dan kuat dihempap masuk ke dalam liang faraj hingga ke pangkalnya. Urutan dayungan ini sesuai bagi pasangan yang boleh menahan dan menangguhkan orgasme mereka kerana ia boleh membuatkan pasangan mencapai klimaks dengan segera.

Timba Dalam Perigi
Setelah zakar berada didalam liang faraj,pasangan berdakapan erat dan hangat antara satu sama lain. Lelaki menyorong masuk kemudian menarik sedikit zakarnya.Lepas itu, perempuan menonjolkan farajnya ke arah zakar kemudian ditarik sedikit.Gerakan dayungan urutan selang seli ini diteruskan bagai timba keluar masuk perigi.

Giliran Rindu
Lelaki membuat gerakan urutan dayungan sorong tarik seperti biasa kemudian berhenti.Selepas itu perempuan pula membuat gerakan urutan dayungan seperti lelaki dengan zakar didalam liang farajnya kemudian berhenti.Gerakan dayungan urutan ini dilakukan bergilir-gilir hinggalah sampai ke klimaksnya.

Cungkilan Rindu
Lelaki meletakkan kepala zakar dicelah bibir faraj.Kemudian digeselkan ke kiri ke kanan, ke atas dan ke bawah. Dayungan urutan ini memerlukan zakar yang cukup keras ketegangannya.

Kekasih Sejiwa
Lelaki memasukkan seluruh batang zakarnya ke dalam liang faraj perempuan dengan ari-ari mereka bertemu rapat. Dalam keadaan begini lelaki bergerak kuat tanpa merenggangkan langsung batang zaka dari lubang faraj. Dayungan urutan ini amat menikmatkan terutama bagi perempuan kerana farajnya dapat mengemut batang zakar hingga ke pangkalnya.

Semoga dayungan urutan diatas dapat menjadi ilmu yang berguna buat pasangan suami isteri dalam usaha melakukan urutan jimak untuk kepuasan batin demi kesejahteraan rumahtangga.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s