Urutan gigitan berahi yang menawan wanita

Mungkin ramai yang tidak sedar bahawa ransangan urutan gigitan berahi yang mengiringi ciuman dan kucupan merupakan salah satu cara sangat berkesan untuk mengeratkan keintiman antara dua insan yang saling sayang menyayangi.Kaum wanita sememangnya sukar untuk menafikan bahawa urutan gigitan dari pasangan lelaki mereka adalah satu hal yang sentiasa diinginkan.

Bagi kaum lelaki pula memberikan ransangan urutan gigitan yang terbaik adalah satu hal yang harus dititikberatkan. Apatah lagi urutan gigitan merupakan langkah utama untuk menggoda wanita kesayangan anda ke arah perasaan dan keadaan sensualiti yang anda inginkan.

kaum lelaki perlulah mengetahui beberapa bahagian badan yang disukai wanita untuk diuruti dengan gigitan. Ini pastinya akan membuat anda lebih arif mengenal bahagian mana pada badan wanita anda yang perlu diuruti dengan gigitan untuk mengeratkan lagi keintiman antara anda berdua.

Selain dari bibir, sebenarnya ada beberapa lagi bahagian badan wanita yang perlu diberi perhatian untuk anda gigiti kerana nescaya si dia akan penasaran atas apa yang anda lakukan. Berikut adalah bahagian tubuh badan wanita yang perlu anda uruti dengan gigitan yang bersta dengan kucupan dan ciuman.

Telinga
Urutan ciuman yang lembut disertai dengan gigitan yang halus di telinga wanita akan menimbulkan ‘sengatan keseronokan’ yang tidak terhingga kepadanya. Gigitan halus ke cuping telinga disertai dengan hembusan lembut nafas anda pastinya membuatkan si dia digelorai badai keghairahan berahi yang mendalam.

Muka
Urutan ciuman yang disetai dengan gigitan halus pada bahagian muka wanita seperti pipi, dan hidung mendatangkan rasa keintiman yang hebat buat wanita serta menambahkan lagi beban kaseh asmara.

Leher
Urutan ciuman yang disetai dengan gigitan halus pada bahagian leher boleh dilakukan selepas urutan mencium dan mengigiti bibirnya terlebih dulu. Atau berilah kejutan dengan memeluk si dia dari belakang sambil mencium belakang lehernya. Berilah ciuman lembut di selang-seli kan dengan gigitan-gigitan halus. Ini akan memberikan si dia perasaan aman, tenang dan sudah semestinya dia amat senang dengan apa yang berlaku dan sangat sukar untuk dilupai.

Buah dada
Ini adalah bahagian sensitif yang tidak dinafikan akan membuat wanita jadi penasaran dibuai rasa ghairah dan berahi. Malah para lelaki juga rata-ratanya suka menciumi bahagian ini. Berilah ciuman di seluruh buah dada si dia secara lembut sambil lidah anda dimainkan disekitar areola disertai dengan jilatan, hisapan dan gigitan yang halus di bahagian puting. Usah hairan jika akhirnya si dia rebah ke pankuan ada.

Pinggul
Ramai lelaki yang tidak sedar, tetapi inilah salah satu antara bahagian tubuh badan wanita yan paling snsitif. Urutan ciuman secara perlahan-lahan disertai gigitan halus, hisapan, jilatan lidah anda tentunya membuat si dia melayang ke syurga berahi menjadi bidadari.Dan usah hairan sekiranya ciuman anda beralih ke ‘the ultimate sensitive part’ si dia.

Tentunya ada banyak lagi bahagian-bahagian lain tubuh badan kaum wanita jika diuruti dengan gigitan akan membuat mereka menjerit bukan kerna kesakitan tapi keberahian.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s