Gaya urutan batin persetubuhan tradisi Maharaja Cina

Gaya urutan batin persetubuhan tradisi warisan maharaja Cina adalah gaya urutan batin persetubuhan Cina kuno yang yang sering diamalkan dikalangan keluarga diraja Cina dahulu kala. Walaupun walau pun gaya urutan ini nampak kurang selesa dan tidak sesuai diamalkan oleh masyarakat Islam, tetapi paparan ini adalah sekadar untuk pengetahuan dan mungkin juga boleh dicuba sekali sekali sekala untuk bertukar selera atau kejutan kepada pasangan.

Persetubuhan dilakukan bukan sahaja untuk mendapatkan zuriat semata-mata malahan ia adalah merupakan urutan berahi untuk membina kesihatan zahir dan batin. Apabila sesuatu kaedah baru dicuba, tentulah lain pula rasa dan geloranya, walaupun pada asasnya urutan cuma memacakan zakar ke dalam liang faraj yang lembut dan lunak.

Gaya urutan dalam gambar di atas dinamakan urutan batin dukungan makan kerana sambil berdokong sambil makan. Gaya urutan ini, isteri didukung secara berdepan dengan suami. Selain seperti gambaran diatas isteri boleh juga memaut tengkuk suami dengan lengannya dan Kedua kaki isteri pula memaut pinggul suami. Dalam keadaan begitu, suami akan bersetubuh dengan isteri dalam keadaan berdiri serta berjalan-ke hulu ke hilir sambil memakan buah-buahan tempatan seta minum minuman. Gaya urutan persetubuhan ini boleh berlangsung berjam-jam lamanya. Ini terjadi kerana rasa ghairah dikurangkan dengan cara menumpukan perhatian kepada kerja lain dan urutan dayungan tidak dilakukan dengan kerap.

Walau bagaimanapun cara ini merbahaya kepada kesihatan badan kerana persetubuhan disertai makan adalah tidak menepati keperluannya.

Beginilah gayanya Maharaja dahulukala melayani urutan batin gundiknya bersetubuh hingga ke subuh.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s