Gambar polis sedang menerima urut batin rasuah di jalanraya

Gambarfoto di atas ini menjadi bukti bagaimana urut batin boleh dijadikan bahan rasuah.Seorang perempuan yang melakukan kesalahan telah ditangkap oleh seorang anggota polis di sebuah jalan sepi.

Polis tersebut tidak mahu memaafkan kesalahannya kecuali diberi rasuah urutan batin. Rupanya, seseorang yang berada di tempat tersembunyi itu, kebetulan membawa handphone berkamera smpat merakamkan kejadan tersbut.

Perempuan tersebut tiba-tiba melepas jeansnya dan berbaring terlentang dengan paha terbuka didepan polis itu. Polis tersebut terus keluarkan pisto sulit kelakiannya untuk di uruti perempuan tersebut.Maka berlakulah adengan urutan batin dijalanraya.

Setelah urutan batin usai, perempuan itu pun pergi dan keretanya. Semoga hal begini tidak akan berlaku di di negara kita.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s