Wanita jelita yang suka urutan batin ngilu lelaki yang banyak bulu

Yu Zhenxuan diiktiraf sebagai manusia yang mempunyai bulu terbanyak di badan. beliau mengalami masalah hormon yang menyebabkan bulu tumbuh di seluruh badannya.

Badannya yang dipenuhi hampir 96 peratus bulu , menjadikannya bahan ejekan semasa kanak kanak . Di sering digelar “Lelaki Anjing” dan ” Lelaki Zaman Batu”. Namun kecacatannya memberikan rezeki seawal umurnya 7 tahun apabila terbabit dalam dunia lakonan dan sempat bergelar penyanyi.

“Saya ingatkan dengan keadaan saya yang menyerupai monyet dan nama jolokan ‘lelaki monyet’ itu memadai, tetapi tidak,” katanya yang dipetik media Britain, tidak lama dulu.

Di sebalik keinginannya menjalani kehidupan seperti insan lain, Yu ternyata sedih mengenangkan cemuhan yang pernah diterimanya hanya kerana berbulu terlalu lebat.

“Ketika kecil, ramai yang sering menghina saya. Mereka menggelar saya pelbagai nama – Orang Zaman Batu. Ada kalanya kerana terlalu geram, saya melawan dengan membaling batu.

“Saya juga sering menyisihkan diri dan suka berkurung dalam rumah. Saya malu kerana sering dicemuh. Namun lama kelamaan saya sedar, saya perlu tebalkan muka.

Namun lama kelamaan saya menyedari, tiada gunanya melayan kerenah mereka kerana pada kesudahannya, diri sendiri yang harus diutamakan. Pedulikan apa kata orang,” katanya.

Namun siapa sangka, lelaki ini mempunyai seorang isteri yang sangat menyayanginya dan yang mungkin membuatkan lelaki lelaki lain cemburu adalah rupa paras isterinya yang sangat cantik.

Bayangkan betapa gelinya dan ngilu urutan batin yang berbulu.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s