Gaya urut batin yang boleh bikin zakar lelaki patah

Gaya urut batin tadah bontot ini silap gayanya boleh mematahkan zakar lelaki. Gaya urutan ini adalah sangat digemari oleh wanita yang kemaruk urutan batin. Sebenarnya gaya urutan ini adalah lebih sesuai untuk wanita ketika hamil.

Gaya urutan ini, lelaki duduk diatas kerusi sambil menghunuskan zakarnya. Wanita pula menghentak liang farajnya dari arah belakang keatas batang zakar lelaki yang duduk di kerusi.

Pada tiorinya wanita akan nmengurut liang farajnya dengan batang zakar dengan hentakan yang tepat. Tetapi bila keadaan wanita kian berahi, ia akan menghentak dengan laju dan dan cepat. Bila telah terlalu berahi hentakan dilakukan wanita kian bertambah laju dan cepat, ketika inilah kemungkinan hentakan yang tidak tepat keliang faraj boleh berlaku mengebabkan kepala zakar terterjah ke tulang bontot dan mengalami kepatahan atau terseliuh.

Begitu juga kemungkinan kaki kerusi boleh patah akibat hentakan urutan batin wanita yang menggila ketika waktu berahi yang memuncak.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s