Isteri bunuh suami kerana tidak tahan dengan adengan urutan batinnya

Seorang isteri yang kini telah bercucu membunuh suaminya yang sering meminta adegan urutan batin yang aneh dan menderakan selama bertahun-tahun. Wanita bernama Eileen Mary Creamer (53) dari Victoria, Australia, menjadi perempuan pertama di Victoria yang dinyatakan bersalah membunuh kerana membela diri dari urutan batin yang kejam.

Suaminya bernama David ditikam dengan tongkat panjang di bahagian perut ketika mereka bergaduh di rumah mereka pada Februari 2008.

Dalam sidang itu, dia mengaku suaminya sering meminta adegan urut batin yang aneh dan jelik seperti melihatnya menguruti batin dengan lelaki lain di depannya dan sering memukulnya. Khamis (21/4/2011), juri menyatakan Creamer tidak bersalah atas pembunuhan namun bersalah kerana membunuh untuk membela diri.

Hakim Paul Coghlan menyatakan jika pasangan itu memiliki masalah dalam hubungan pernikahan mereka. Ia menambahkan, David Creamer maut setelah pukulan bertubi-tubi yang menunjukkan Eileen keluar dari kawalan diri. Atas kejadian itu, Eileen dihukum penjara selama 11 tahun.

Tidak hanya itu, hakim juga meminta agar Eileen dipenjara selama tujuh tahun sebelum akhirnya mendapatkan izin pengampunan. Eileen sudah dipenjara selama dua tahun selama menjalani masa persidangan.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s