Wanita potong zakar lelaki yang cuba menguruti batinnya

DHAKA 30 Mei – Seorang wanita Bangladesh berusia 40 tahun telah memotong zakar seorang lelaki yang didakwa cuba menguruti batinnya dan membawanya ke balai polis sebagai bahan bukti.

Wanita yang sudah berkahwin dan mempunyai tiga orang anak itu diserang ketika tidur di rumahnya pada malam Sabtu lalu di daerah Jhalakathi kira-kira 200 kilometer dari selatan Dhaka, kata seorang pegawai.

“ Ketika lelaki itu cuba menguruti batin mangsa, wanita itu memotong zakar penyerang dengan pisau. Wanita itu membungkus zakar dan membawa ke balai polis sebagai bahan bukti,” kata Ketua Polis, Abul Khaer. – AFP

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s