Sekolah tinggi untuk melatih kepakaran pelacur menguruti batin lelaki

Elene Vis adalah seorang usahawan wanita di Belanda yang mendirikan sekolah untuk melatih pelacur memiliki kepakaran mengurut tenaga batin lelaki dengan berkesan. Yang diberi nama Hanky Panky School. Sekolah ini ada menyediakan kurikulum khusus untuk latihan tersebut.

Kurikulumnya dibuat secara profesional agar para lulusannya dapat menjalankan profesinya (tentu saja sebagai pelacur) secara lebih profesional, lebih banyak menghasilkan wang dan akhirnya dapat bersara lebih awal dengan memiliki kedudukan keuwangan yang lumayan.

Elene Vis sebelumnya pernah heboh kerana menerbitkan buku autobiografinya yang kontroversial berjudul “Escort Queen with Turbopower”, membuka sekolahnya di Amsterdam. Bahan pelajaran di sekolah bagi calon pelacur high class ini mengajarkan ilmu marketing yang cukup serius.

“Anda boleh sebut teknik pemasaran. Anda perlu ketrampilan menjual, tak peduli yang anda jual itu, tubuh sendiri atau peralatan rumah tangga. Prinsipnya tetap saja sama,” kata Elene.

Pelacuran telah menjadi profesyen sah di Belanda sejak 1988. Mereka mulai membayar cukai pendapatan sejak tahun 1996 dan rumah pelacuran atau brothel mulai dinyatakan sah sejak 2001. Distrik-distrik “lampu merah’ di Amsterdam menjadi tujuan favorit pelancungan dalam dan luar negeri serta menghasilkan jutaan euro per tahunnya dan menjadi salah satu penyumbang cukai terbesar.

Vis mengatakan, para pelacur yang bekerja melalui agensinya dapat berpenghasilan sampai 6000 euro tiap bulan, dengan hanya 40 jam kerja. Itulah sebabnya ia mendirikan sekolah tersebut. “Kami memberikan training untuk mendapatkan hidup yang lebih baik dan wang lebih banyak dari pekerjaan mereka,” katanya.
Dengan biaya 450 euro per orang, ‘murid’ akan diberi perlajaran dalam bentuk tutorial dan video presentasi tentang berpikir positif dan teknik-teknik bersetubuh, termasuk ajaran Kama Sutra. Selain dirinya sendiri, Vis juga mendatangakan para profesional di bidangnya untuk subjek yang berbeda, seperti bagaimana berpakaian yang sesuai, bagaimana etika menghadapi tamu.

Ia mengatakan “Intinya setiap orang dapat jadi cantik, dengan menonjolkan kekuatan dan menutupi kelemahan anda. Anda harus sedar seperti apa penampilan anda di mata orang lain,”

Menurut Vis, cara berpikir positif dan rasa percaya diri amat penting untuk membuat pelangan lebih betah dan menghabiskan waktu lebih lama. “Seks sekadar 10 menit tidak akan menghasilkan banyak wang,” katanya.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Sekolah tinggi untuk melatih kepakaran pelacur menguruti batin lelaki

  1. I’m really enjoying the theme/design of your website. Do you ever run into any web browser compatibility issues? A number of my blog audience have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Opera. Do you have any ideas to help fix this issue?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s