Batin nenek ini telah diuruti 23 orang suami

Seorang Nenek berusia 68 tahun rasmi menjadi wanita pemecah rekod melakukan paling banyak perkahwinanan dan menerima urutan batin dari lelaki yang bergelar suami sepanjang sejarah.

Linda Wolfe nama wanita tersebut telah melakukan pernikahan sebanyak 23 kali yang bermakna batinnya telah diuruti berbagai jenis lelaki, dan pernikahan dan urutan batin pertama yang dia lakukan , iaitu ketika berusia 16 tahun.

Tujuh pernikahan pertamanya berjalan cukup lama, iaiatu setiap masing-masing pernikahan berlangsung selama tujuh tahun. Namun dia juga pernah melakukan pernikahan yang sangat singkat hanya selama 36 jam dan sempat cuma mengalami sekali urutan batin sahaja.

Nama Linda saat ini telah tercatat di Guiness Book of world Records sebagai wanita yang melakukan paling banyak pernikahan.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s