Doktor minta pesakit menguruti batinnya didakwa

MELBOURNE – Seorang doktor di sini yang didapati bersalah melakukan urutan batin dengan dua pesakitnya sekali lagi dilarang bertugas selepas dia mengaku membayar seorang pelacur yang juga pesakitnya untuk tujuan urutan batin, lapor sebuah akhbar semalam.

Pada 2001, perkhidmatan Dr. Richard Young(gambar), 42, digantung kerana dia menjalin urutan batin dengan dua pesakit yang merupakan pekerja seks.

Dia yang merupakan bekas pelajar Universiti Melbourne diberi amaran dan diarah menjalani kaunseling pada 2006 selepas membuat komen yang tidak sesuai ke atas seorang pesakit semasa satu pemeriksaan sakit puan.

Doktor itu juga didapati melakukan pemeriksaan yang tidak perlu ke atas pesakit wanita itu di bahagian alat sulitnya.

Namun, pada satu keputusan yang dibuat pada minggu lalu oleh Tribunal Pentadbiran Awam Victoria, pendaftaran Dr. Young sebagai seorang doktor dibatalkan.

Dia tidak layak untuk bertugas sehingga Julai tahun depan selepas menawarkan sejumlah wang kepada seorang pelacur untuk melakukan urutan batin seks oral semasa satu pemeriksaan kesihatan dilakukan pada Mac 2004. – Agensi

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s