Model Playboy ini akui kehebatan urutan batin Tiger woods

MODEL Playboy, Loredana (27) mengaku pernah melakukan urutan batin dengan bintang Golf, Tiger Woods. Menurutnya, Tiger sangat hebat melakukan urutan batin di Ranjang.

Loredana mengakui hal itu dalam buku yang baru siap ditulisnya, berjudul The Real Diary: Lessons from the Good Time Girl to Champion. Buku ini akan diterbitkan bulan depan, tepat setahun setelah kecelakaan yang dialami Woods berlangsung yang memicu terungkapnya skandal bintang moncer ini.

“Dia menyukai adegan urutan batin wanita dengan wanita dan para gadis itu biasanya bergabung dengan kami,” tulis Loredana dalam bukunya.

Menurutnya, dirinya membuat fantasi Woods melayang dengan mengundang orang lain lagi. “Ini akan membuatnya (Woods) terangsang, meskipun dia bilang dia tidak akan melakukannya. Dia hanya bilang, ini membuatnya terangsang,” aku Loredana.

Loredana juga mengatakan, Wood menjalankan safe sex. “Sebagai seorang pasangan seksual dan pecinta, dia melakukan urutan batin yang sungguh hebat. Dia selalu menjalankan safe sex,” katanya.

Diceritakan Loredana, hubungannya dengan Woods terjadi antara tahun 2006 hingga 2008.”Aku seperti berada di awan ketujuh, terutama dalam hal melakukan urutan batin.Tak diragukan lagi bahwa Tiger memang hebat melakukan urutan batin di ranjang,” katanya lagi.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s