Gaya urut batin yang boleh mengundang maut

Di antara bermacam-macam urutan batin bersetubuh yang berbahaya, urutan batin yang dilakukan dengan posisi berdiri yang paling berbahaya.

Urutan batin ketika berdiri boleh melemahkan lutut dan menimbulkan demam. urutan batin dengan posisi mengiring juga dikhuatiri dapat menimbulkan masalah. Selain itu, urutan batin pada pagi hari sebelum sarapan dapat mematahkan punggung, mengurangi kekuatan, dan melemahkan pandangan.

urutan batin menelentangkan diri dan menaikkan perempuan di atas dada sampai air mani keluar dapat menimbulkan penyakit tulang punggung dan penyakit jantung. Apabila air mani wanita masuk ke dalam saluran kencing maka dapat mengakibatkan penyakit kuning yang boleh membawa maut.

Bahkan urutan batin menahan air mani di saat ingin keluar membekukannya dan mengakibatkan hernia.

Banyak bergerak dan membasuh zakar dengan kuat sesaat setelah urutan batin juga dapat menimbulkan kemerahan seperti yang dijelaskan oleh Muhammad Al-Baz dalam bukunya yang berjudul “Arabic Kamasutra”.

Banyak melakuka urutan batin bersetubuh juga dapat merosakkan kesihatan tubuh. Hal ini disebabkan mani berasal dari sari pati makanan, sebagaimana keju berasal dari sari pati susu. Apabila keju telah dikeluarkan dari susu maka susu tidak lagi memiliki manfaatnya.

Orang yang gemar urutan batin bersetubuh tanpa didukung dengan mengonsumsi makanan sihat, seperti daging, telur, susu, dan lainnya akan mudah terjangkit penyakit, di antaranya:

1. Tenanga berkurangan

2. Pandangan kabur atau bahkan buta

3. Kurus

4. Jantung lemah

Apabila sedang lari, maka lariannya tidak akan pantas dan apabila mengejar seseorang maka dia tidak akan boleh mengejar orang yang di depannya. Dan, jika dia mengangkat barang yang berat atau mengerjakan sebuah pekerjaan maka dia akan cepat penat.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s