Wanita cari tukang urut batin upahan biasanya bersuami

Surabaya – Pelanggan tukang urut lelaki upahan banyak yang berasal dari Bali dan Jakarta. Jumlahnya terus bertambah dari waktu ke waktu. Umumnya pelanggan tukang urut lelaki upahan penghibur wanita ini adalah perempuan pengusaha dan istri pengusaha.

“Pokoknya perempuan ini adalah perempuan kaya raya. Apakah itu pengusaha atau siapa pun saya tidak mau menyebutkan. Saya hormati privasi mereka,” kata Yanto-bukan nama sebenarnya tukang urut lelaki upahan tersebut ketika berbincang dengan detiksurabaya.com di kawasan Nginden, Jumat (8/10/2010).

Pelanggan setia dirinya kata yang selalu menggunakan tukang urut lelaki upahan ada 7 orang yang kebanyakannya tinggal di Jakarta. Jumlah ini juga kerap bertambah hingga lebih dari 10 orang perempuan.

“Kalau yang pastinya sekitar 7 itu. Tapi ada juga kadang-kadang teman-teman pelanggan saya yang mencoba menggunakan urutan batin saya ,” tuturnya.

Mereka kata dia rata-rata perempuan yang sudah menikah dan umurnya di atas 30 tahun. Kebanyakan alasan mereka mencari tukang urut lelaki upahan karena suami-suami mereka terlalu sibuk bekerja. “Mereka kebanyakan perempuan yang kesepian,” tuturnya.

(stv/wln)

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Wanita cari tukang urut batin upahan biasanya bersuami

  1. Hey there, You’ve done an excellent job. I will certainly digg it
    and personally suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this site.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s