Bapa uruti batin 3 anak gadisnya bergilir gilir selama 8 tahun

Angkara ingin menguasai ilmu hitam, seorang bapa menguruti batin tiga anak perempuannya secara bergilir-gilir selama lapan tahun.

Isteri lelaki itu tidak dapat berbuat apa-apa walaupun mengetahui perbuatan suaminya. Zaeni, 43, dari Cakung Jakarta Timur dibawa ke balai polis di sini Khamis lalu selepas perbuatannya itu terbongkar.

Isteri suspek yang hanya dikenali sebagai Ka memberitahu dia sering melihat suaminya membakar kemenyan setiap malam Jumaat kemudian menguruti batin ketiga tiga anaknya secara bergilir gilir .

“Saya sudah menasihatinya bahawa perbuatannya menguruti batin anaknya itu berdosa tetapi dia masih melakukannya,” katanya kepada wartawan.

Berdasarkan maklumat, ketiga-tiga anak perempuan suspek berusia 20, 19 dan 15 tahun. Perbuatan suspek terbongkar selepas anak bongsunya yang berusia 15 tahun memberontak ketika ingin diuruti batin oleh bapanya.

Dia melarikan diri dan melaporkan kepada polis mengenai perbuatan bapanya menguruti batin mereka tiga beradik selama ini. Ekoran maklumat itu, sekumpulan polis bergegas ke kediaman suspek dan memberkasnya.

Isteri suspek turut ditahan untuk siasatan lanjut. – kompas.com

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s