Kenangan urutan batin yang mengusik jiwa di pusara isteri

Kerana takut suaminya akan berkahwin dan menguruti batin wanita lain setelah kematiannya, Milena telah membuat satu wasiat yang cukup menggemparkan.

Milena meminta suaminya itu membuat ukiran kemaluannya sendiri di atas batu nisan pusaranya setelah dia meninggal dunia. Harapannya cuma satu – suaminya itu akan berfikir ‘dua kali’ sekiranya ingin berkahwin dan menguruti batin wanita yang lain bila terlihat ‘ukiran’ itu.

” Saya tak mahu awak cari wanita lain bila saya mati. Moga dengan cara ini, awak akan sentiasa ingat pada saya,” katanya dalam surat wasiat tersebut.

Bagi memastikan ukiran tersebut sama 100 peratus dengan ‘bentuk’ yang dimilikinya, Milena telah mengambil foto farajnya sendiri dan diserahkan kepada suaminya.

Setelah bertarung dengan penyakit yang dideritainya, Milena pun menghembuskan nafasnya yang terakhir. Dan, bagi memastikan wasiat tersebut dipenuhi, Miran pun mencari pengukir yang dirasakannya mampu untuk merealisasikan permintaan terakhir isterinya itu.

” Sebenarnya duit tak ada masalah, masalah saya hanyalah untuk mencari mereka yang sanggup mengukir gambar kemaluan isteri saya itu di batu nisan,” kata Miran. Kini batu nesan itu siap sepenuhnya seperti mana yang dirancang.

Ketika ditanya apakah perasaan Miran ketika ini, dia dengan selamba menjawab; ” Saya lega kerana ukiran itu benar-benar ‘serupa’ dengan apa yang dimiliki oleh mendiang isteri saya. Dengan ‘melihatnya’, saya rasa Milena sentiasa berada di samping saya,”.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s