Suami cincang isteri kerana pertikaikan kejantanan urutan batinnya

Kesal kerana kejantanan urutan batinnya dipertikaikan sang isteri, seorang kontraktor di Mesir membunuh dengan mencincang isterinya.

Lelaki berumur 37 tahun lantas mencincang tubuh isterinya menjadi empat bahagian. Demikian dilaporkan Surat Khabar Dostor, seperti dikutip laman Emirates247.com, Selasa (13/11/2012).

Insiden mengerikan terjadi setelah pasangan suami isteri bertengkar hebat. Menurut si suami, isterinya mempertikaikan kejantanannya urutan batinnya di tempat tidur dan mencemoh kondisi kewangannya yang memburuk.

Si isteri juga dipercayai suami pertamanya. Bahkan, si isteri sanggup menghina, bahawa mantan suaminya adalah ‘pemain’ urutan batin yang lebih hebat di tempat tidur berbanding suaminya kini.

Tak tahan dengan segala hinaan itu, sang suami telah menikam isterinya dengan pisau, yang biasa digunakan untuk memotong daging.

Suami bukan sekadar mencincang tubuh isterinya menjadi empat bahagian, malahan juga memotong lidah isterinya, lantas membuang mayatnya di daerah terpencil dekat di pinggir desa.

Kejadian gempar ini tersebar ketika penduduk desa melapor ke pihak polis , tak lama setelah mereka menemukan mayat perempuan. Tetangga sekitar mengenali mayat itu sebagai Nadia S. Sementara, suaminya lari dari desa ketika polis mencarinya.

Setelah disiasat, polis menemukan bahawa hubungan sejoli itu tidak baik dan bermusuhan. Sang suami, Imam Abu Shaleeta, akhirnya ditangkap polis.

Ketika disoal siasat, Imam menangis. Dia mengaku memotong isterinya, kerana kesal sang isteri berani mempertanyakan kejantanannya urutan batinnya.

Tertuduh mengaku tidak menyesal dengan perbuatannya yang brutal dan keji. Ia bahkan menyatakan tidak segan mengulangi perbuatannya, jika dihadapkan dengan situasi yang sama. (*)TRIBUNNEWS.COM

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s