Urut payudara habuan kepada penderma

Channel porno Jepun Paradise TV melakukan suatu amal dengan cara luar biasa pada bulan Ogos, 2012 untuk meransang punggutan derma dari orang ramai.

Beberapa wanita telah disediakan untuk diuruti dengan meramas payudaranya oleh orangramai, sebagai bahagian dari “Erotica Will Save The World.” Acara 24-jam itu disiarkan secara langsung secara online, dan semua sumbangan yang diberikan untuk STOP! AIDS, sebuah organisasi yang mempromosikan kesedaran AIDS, pengubatan, dan pencegahan.

Untuk memperoleh kesempatan urutan “unik” ini, satu sampai sepuluh aktres filem dewasa Jepun disediakan. Siapapun yang berusia 18 tahun ke atas boleh menguruti payudara aktres tersebut dengan memberikan sejumlah sumbangan, dapat mengikuti acara ini.

Sebelumnya menguruti payudara yang disediakan tangan penyumbang yang ingin menguruti payudara yang disediakan perlulah dibersihkan terlebih dahulu.

Jika mereka ingin memeras payudara lebih dari sekali, penderma perlulah menambah sumbangan lagi.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s