Rahsia dakapan seks maut

Rahsia dakapan seks maut

Cakra Seks terletak pada tulang Palvis. Cakra seks di lambangkan dengan warna oren dan mempunyai 6 lembar daun yang juga disebut hara atau swadistana. Cakra seks berhubungan dengan kekuatan tenaga batin atau seks.

Mereka yang memahami ilmu tenaga cakra seperti master reiki contohnya sudah tentu melakukan pelukan maut seperti dalam gambar di atas sebagai senjata sulit untuk membakar api asmara pasangannya sehingga menyala nyala dalam jiwa.

Dakapan seks maut adalah dengan cara merangkul tubuh pasangan sambil menggunakan tangan untuk meransang cakra seks pasangan seperti dalam gambar di atas. Pasangan yang menerima dakapan tersebut biasanya akan mudah terkulai layu dan merintih mendayu dayu kerana ransangannya bagaikan sembilu. Akhirnya dakapan ini sukar dilupa dan sentiasa terasa rasa hingga ke hujung nyawa.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s