Kehebatan urutan batin seks kucing

Kehebatan urutan batin seks kucing

Ramai diantara kita yang sering melihat kucing, malahan memelihara kucing di rumah. Tapi berapa ramaikah dikalangan kita mepelajari kehebatan urutan batin seks kucing.

Kekuatan tubuh badan kucing adalah kerana kelembutan urat sarafnya. Kucing memelihara kelembutan tubuh badannya dengan urutan jilatan. Seringkali kita melihat kucing menjilat tubuh badannya siang dan malam untuk mengurut urat sarafnya. Kenikmatan rasa berahi urutan batin jilatan ini tiada kata seindah bahasa untuk dinyatakan kepada mereka yang belum mengalaminya.

Selain daripada kekuatan pergerakan tenaga zahirnya, kekuatan pergerakan tenaga batin kucing juga boleh di lihat dari gegaran tenaga cakra seksnya menerusi bahagian duburnya ketika kucing bermanja dengan tuannya.

Kekuatan tenaga batin seks kucing terserlah menerusi jeritan batin suaranya ketika biang untuk mengawan. Mereka yang arif tentang ilmu tenaga cakra, tentu sedia maklum suara yang meransang cakra tengkorok akan menjana kekuatan tenaga batin pasangan yang mendengarinya. Biasanya kucing akan menggoda pasnggannya berhari hari lamanya sebelum mengawan.

Ketika mengawan kucing jantan akan menggit bahaging cakra tenaga tengkorok kucing betina untuk meransang tenaga batinnya. Kucing betina yang digigit bahagian cakra tengkoroknya ketika mengawan mengalami nikmat yang amat sangat sehinggakan tidak larat membuka matanya seperti gambar di atas.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s