Tanda punggung gadis jatuh disebabkan lelaki

Tanda ponggong gadis jatuh disebabkan lelaki.pptx

Kejatuhan atau perubahan punggung gadis ada dua sebab:

1. Punggung gadis berubah menjadi besar kerana proses hormon.
2. Punggung gadis berubah menjadi besar kerana lelaki.

a. Punggung yang sudah disentuh lelaki akan menjadi besar, lebih-lebih lagi yang sudah melakukan hubungan kelamin. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh.

b. Cuba perhatikan pinggang gadis. Kebiasaannya pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kental. Kalau dia berjalan punggungnya tidak goyah sebab dagingnya masih mantap dan tidak lembut.

c. Bagi yang pernah melakukan hubungan seks, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak kental. Punggungnya nampak jatuh, lebih-lebih lagi ketika berjalan dan goyangannya tidak melantun.

d. Kenapakah punggung gadis yang pernah melakukan hubungan seks badan nampak sedikit jatuh?
Di saat melakukan hubungan seks, lebih kurang 90% hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu ke bahagian kemaluan, sebab di masa klimaks, punggung gadis menjadi tegang. Apabila sudah habis melakukan hubungan punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Lebih kerap gadis itu melakukan hubungan seks, punggung akan semakin jatuh, lesu dan leper.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s