Gaya urut batin lelaki yang dibenci wanita

Adalah satu kesilapan besar bagi kaum lelaki jika berangapan urutan batin yang diberi kepada pasangan wanitanya sentiasa betul dan mencukupi. Lumrahnya kebanyakan kaum wanita amat jarang sekali mahu meluahkan rasa tidak puashati urutan batin lelaki yang dialaminya. Sebagai lelaki adalah amat penting mengetahui serba sedikit seluk beluk tentang keinginan gaya urutan batin yang didamba oleh kebanyakan kaum wanita ketika di ranjang demi sebuah perhubungan yang membahagiakan kedua-dua pihak.

Berikut dinyatakan beberapa perkara dibenci oleh kebanyakan kaum wanita yang mengalami urutan batin lelaki ketika di ranjang.

1. Urutan batin yang teragak agak
Mungkin kebanyakan lelaki berangapan melayan wanita dengan lemah lembut adalah cara terbaik ketika di ranjang. Ketika melakukan urutan batin diranjang kaum lelaki tidak boleh teragak agak melakukanya dengan berbagai pertanyaan kerana ketika itu sudah tiada persoalan. Yang ada cumalah ucapan belaian, pelukan dan kucupan nikmat. Apa yang penting kaum lelaki bukan sekadar memberikan urutan batin yang mengegarkan perasaan, melabuhkan tubuh, malahan yang istimewa hingga separuh nyawa serta beradu sehingga bersatu. Supaya urutan batin tersebut layak disebut sebagai mengawin (mengawan), bersetubuh, bersenyawa dan bersatu.

2. Urut batin yang gelojoh
Kaum wanita tidak suka urutan batin lelaki yang gelojoh dan tergesa gesa. Urutan batin yang tanpa mukadimah atau dimulai dengan urutan cumbuan pujuk rayu dan berhenti serta merta. Dalam lain perkataan urut batin lelaki yang tidak tentu hujung pangkalnya.Urut batin yang sekadar melepaskan sesak sahaja.

3. Urut batin sekadar dipinggiran
Kaum lelaki perlu menyedari terlalu banyak punca pusat nafsu yang berada ditubuh badan wanita yang perlu diransangi dengan urutan sebelum di setubuhi. Kaum wanita pula perlu disetubuh hingga lebuh tidak sedarkan diri. Urutan persetubuhan perlu sehingga separuh nyawa untuk bersenyawa. Persenyawaan diantara lelaki dan wanita perlu ketika bersetubuh agar bersatu.

4. Gaya urutan batin yang sama
Urutan batin lelaki asyik dengan gaya yang sama sudah tentu menjemu dan memualkan wanita. Jika sentiasa hidangan makanan yang sama dijamu sudah tentulah akan jemu. Sebab itulah ada berlaku dikalangan kaum wanita yang makan luar kerana jemu.Sebab itu urutan batin perlu dilakukan dengan berbagai gaya samada dari atas, bawah, kiri, kanan, tepi, depan dan belakang. Jika boleh tempat, masa, keadaan pun perlu di pelbagaikan supaya tidak jemu.

5.Urut batin tiada penutup
Jika ada pembukaan sudah tentu ada penutupannya. Kaum wanita tidak suka urutan batin yang tidak ada putupnya seperti hilang manis sepah dibuang. Setelah selesai memberikan urutan batin layanilah pasangan usikan mesra dengan belaian, kucupan, ciuman bualan.

Jika kaum wanita pua di uruti apa yang di kehendaki lelaki pasti dituruti dengan sepenuh hati hingga ke mati.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan komen